Өскелең ұрпаққа рухани-адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеу және ұялату барлық уақытта өзекті. Біздің болашағымыз, еліміздің болашағы – жас ұрпақ, ал ұрпақ тәрбиесі – адамзаттың мәңгілік тақырыбы.
Еліміздің болашағы болатын бүгінгі балалар мен жасөспірімдерді тәрбиелеу, оларға барынша әлеуметтік қолдау көрсету, олардың толыққанды білім алуына жағдай жасау, олардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау — Қазақстанның ұлттық саясатының басты бағыттарының бірі.
Тәрбие мен оқыту бір-бірімен тығыз байланысты, бір-бірінен ажырату мүмкін емес біртұтас процесс. Жұмағали Тлеулин атындағы Солтүстік Қазақстан жоғары медицина колледжінде тәрбие пәндік мазмұн, кураторлық сағат және қосымша сабақтан тыс сабақтар арқылы жүзеге асырылады
Мақсаты: жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде еңбекқор, адал, саналы, жасампаз азаматты тәрбиелеу.
Міндеттері:
1. ата-ананы, үлкенді сыйлау дағдыларын қалыптастыру және тәрбиелеу, олардың өсиетін тыңдау, отбасылық татулықты бағалау, отбасы алдындағы міндеттерді абыроймен атқару;
2. мейірімділік, намыс, ар-ождан, абырой, жауапкершілік, қамқорлық пен әділеттілік сияқты қасиеттерді дарыту, еңбексүйгіштік пен құқықтық мәдениетті қалыптастыру;
3. ұлттық мұраны қорғау, қазақ тілін, мемлекеттік рәміздерді қастерлеу, бейбітшілікті, келісімді, бірлік пен ұлттық бірлікті сақтауға, отансүйгіштік пен мемлекетшілдікке тәрбиелеу;
4. денсаулықты, салауатты өмір салтын, жан тазалығын және эмоционалдық тұрақтылықты бағалау;
5. табиғатты, ұлттық-мәдени мұраны құрметтеуге, табиғи ресурстарды үнемді және тиімді пайдалануға тәрбиелеу.
Осы мақсатта колледжде «Біртутас тарбие» бағдарламасы жүзеге асырылуда, ол құндылыққа бағытталған және құзыреттілік тәсілдерге негізделген білім алушыны қалыптастыруға ықпал етеді.
Студенттен күтілетін нәтиже:
- тиімді қарым-қатынас, атап айтқанда, қарым-қатынас, эмпатия, топтық жұмыс және жанжалдарды шешу дағдылары арқылы әртүрлі әлеуметтік ортадағы инклюзивтілік пен бірлікке ықпал ете отырып, басқалармен тиімді ынтымақтасуға дайын болу;
- қоғамға қызмет ету – этикалық, әлеуметтік және мәдени тұрғыдан қолайлы тәжірибелерді пайдалана отырып, қоғамның дамуына ерікті үлес қосуға дайын болу;
- азаматтық борыш, бұл, ең алдымен, этикалық мінез-құлықты, адалдықты және заңның үстемдігін сақтауға деген адалдықты көрсете отырып, қоғамның нормаларын құрметтеу және ұстану;
- инновациялық ойлау – жоғары нәтижелерге қол жеткізуге ұмтылу және кедергілерді жеңуде, жаңа дағдыларды игеруде және өз әлеуетін толық іске асыруда еңбекқорлық танытуға дайын болу, сол арқылы оларды болашақ бастамаларында табысқа жетуге дайындау;
- шығармашылық, яғни түпнұсқа, пайдалы және контекстке сәйкес идеяларды генерациялау мүмкіндігі және мәселелерді шешудің дәстүрлі емес тиімді әдістері.
«Біртұтас тәрбие» бағдарламасына сәйкес ұлттық құндылықтар:
Құндылық: тәуелсіздік және патриотизм
- жағдайларды өз бетінше талдау, таңдау жасау және шешім қабылдау қабілеті;
- өз елінің тарихы, мәдениеті, дәстүрлері мен жетістіктері туралы кеңейтілген білім;
- Халықпен/ мемлекетпен бірлікті және өз мемлекетінің дамуы үшін жеке жауапкершілікті сезіну;
- елдегі және әлемдегі оқиғаларды объективті бағалау үшін ақпаратты сыни тұрғыдан талдай білу;
- ұлттық бірегейлікті нығайтуға ықпал ететін мемлекеттік тілді еркін меңгеру;
- еңбек нарығындағы жоғары кәсіби дағдылар мен бәсекеге қабілеттілік;
- Қазақстанның егемендігі мен тәуелсіздігін, оның ішінде халықаралық аренада қорғауға дайындық.
Құндылық: бірлік пен ынтымақтастық
- өзге адамдармен қарым-қатынас кезінде өз мінез-құлқысын сыни тұрғыдан бағалап, түзету;
- өзара сыйластық пен ынтымақтастықты көрсете отырып, өз көзқарастарын білдіру;
- ортақ мақсаттарға қол жеткізуге ықпал ете отырып, командада тиімді жұмыс істеу;
- басқа (соның ішінде қарама-қарсы) идеялар мен пікірлерді қабылдау;
- қоғамдағы бірлік пен келісімді сақтаудың маңыздылығын мойындай отырып, жанжалды жағдайларды шешуде компромиске келу.
Құндылық: әділеттілік және жауапкершілік
- процестің барлық қатысушыларының құқықтары мен міндеттерінің теңдігін ескере отырып, өзінің және өзгелердің әрекеттерін бағалау;
- жалпы нәтижедегі әрбір тапсырманың маңыздылығын түсіне отырып, өз міндеттемелерін сапалы және мерзімінде орындау;
- белгіленген стандарттарға, нормаларға және ережелерге сәйкес жұмыс істей білу, олардың орындалуын қамтамасыз ету;
- қателерді қабылдауға және түзетуге дайын болу, егер олар жасалса және олардың жұмысының нәтижелері үшін жауап береді;
- сенімділік пен тәртіпті көрсете отырып, тапсырмаларды белгіленген мерзімде жоспарлау және орындау қабілеті
Құндылық: заң және тәртіп
- заңдар мен құқықтық актілерді дұрыс түсіндіру және түсіну;
- алған құқықтық білімді нақты өмірде, нақты практикалық жағдайларды шешуде дербес қолдану;
- қоғамдағы тәртіп пен қауіпсіздікті сақтау үшін құқықтық нормалар мен ережелерге сәйкес әрекет ету;
- жағдайларды заңдылық пен этика тұрғысынан бағалау және негізделген шешімдер қабылдау мүмкіндігі.
Құндылық: еңбекқорлық және кәсібилік
- еңбекті, өзінің және басқалардың еңбегінің нәтижелерін, елдің, қоғамның дамуы үшін еңбек нәтижелерінің үлесін бағалау қабілетін бағалау;
- қазіргі қоғамдағы еңбектің әлеуметтік-экономикалық және саяси маңыздылығын түсіну;
- отбасында, мектепте, туған өлкеде әлеуметтік маңызы бар еңбек қызметіне қатысуға дайындық;
- еңбек қызметінің ерекшелігін, еңбек қатынастарын реттеу қабілетін, өзін-өзі тәрбиелеу және кәсіби өзін-өзі дамыту қабілетін түсіну;
- жеке өмірлік жоспарларды, қажеттіліктерді ескере отырып, одан әрі білім беру және кәсіби қызмет нұсқаларын саналы түрде таңдауға дайындық.
Құндылық: жасампаздық және жаңашылдық
- әлемнің қазіргі ғылыми бейнесі, ғылым мен техниканың жетістіктері туралы білім;
- ғылымның қоғамдағы маңыздылығы туралы түсінікті дәлелді түрде білдіре білу;
- себеп-салдарлық және құрылымдық-функционалдық талдау элементтерін қолдана білу, неғұрлым күрделі нақты байланыстар мен олардың тәуелділіктерін зерттеу;
- сыни тұрғыдан ойлау, сенімді ғылыми ақпаратты анықтау және ғылымға қарсы түсініктерді сынау дағдылары;
- фактілерді бақылау, жинақтау және жүйелеу, білімнің жаратылыстану және гуманитарлық салаларындағы тәжірибені түсіну, зерттеу қызметі дағдылары.
- Күтілетін нәтижелер оқу-тәрбие процесін іске асырудың тиімділігін мониторингтеу және бағалау үшін негіз болып табылады
Тәрбие бөлімінің құрамы:
Директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарының м.а. – Абулкина Айнагуль Байтуяховна
Педагог-психолог – Винокурова Александра Владимировна (кабинет 301; 8-708-866-04-39)
Педагог-психолог – Беззабарный Арсений Александрович (кабинет 301; 8-777-673-61-70)
Әлеуметтік педагог – Темиргалиева Гульмира Халихановна (кабинет 402; 8-778-465-11-01)
Жастар істері жөніндегі инспектор - Ильяшев Санжар Жасуланович (кабинет 203; 8-778-311-81-93)
ЮПБ инспекторы – Габдуллина Жанара Каиргельдыевна
Колледждің психологиялық қызметі
Колледждің психологиялық қызметі – бұл қолайлы психологиялық климат құруға және студенттерге, ата-аналарға (заңды өкілдерге), оқытушыларға және колледж әкімшілігіне психологиялық көмек көрсетуге бағытталған жүйе. Психологиялық қызмет оқуда, жеке және әлеуметтік дамуында қиындықтары бар студенттерге көмек көрсетуге; сондай-ақ оның жеке және әлеуметтік дамуының бұзылу себептерін анықтау үшін білім алушылардың денсаулығын қорғауға және нығайтуға кепілдік беретін жағдайларды жобалау және қамтамасыз етуге арналған.
Психологиялық қызметтің жұмысы мынадай бағыттар бойынша жүзеге асырылады: кешенді диагностика; Психологиялық профилактика; дамыту және түзету жұмысы; әлеуметтік-психологиялық ағарту және консультациялық жұмыс.
Психологиялық қызмет білім алушыларға көмек көрсетеді:
- өз бетінше көмек сұрағандарға;
- жаппай диагностика нәтижесінде психологиялық қызмет мамандары анықтаған оқуда, тәртібінде, қарым-қатынаста проблемалары бар білім алушыларға;
- ата-аналардың (олардың заңды өкілдерінің), оқытушылардың, кураторлардың, білім беру процесіне басқа да қатысушылардың өтініші нәтижесінде.
Психологиялық қызметтің құрамына келесі мамандар кіреді:
- директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары (қызмет жұмысына жетекшілік етеді);
- педагог-психолог;
- әлеуметтік педагог.