"СҚО әкімдігінің ДСБ" КММ "Жұмағали Тлеулин атындағы Солтүстік Қазақстан жоғары медицина колледжі" ШЖҚ КМК
Ресми интернет-ресурс
 
Петропавл қ., Шухова к. 42

Call-центр: 8 (7152) 35-00-95

Сенім телефоны: 8 (7152) 50-85-60
Қабылдау комиссиясы: 8 (771) 174-44-60

Болашақтың талабына жауап

Болашақтың талабына жауап

       Әдістемелік апталықтың жұмысы шеңберінде әдістемелік кеңес өткізілді, онда Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік білім беруді дамытудың 2023 – 2029 жылдарға арналған тұжырымдамасы, педагог қызметкерлерді аттестаттау мәселелері, циклдік комиссиялардың баспа қызметі қаралды. "Мейіргер ісі" мамандығын оқыту нәтижелерін талдау тыңдалды, оқытушы мен студенттің жеке басының табысты дамуы мен өзін-өзі дамыту үшін жағдайлар белгіленді.

       Қазақстан Республикасы жедел технологиялық прогресс жағдайында өз экономикасын белсенді дамытуға және трансформациялауға ұмтылады. Бұл тұрғыда қазіргі заманғы индустрияның сын-қатерлерімен сәтті күресуге қабілеті жоғары білікті мамандарды даярлау үшін техникалық және кәсіптік білім беру жүйесін (ТЖКБ) жаңғырту аса маңызды болып отыр.

       1. Оқу процестерін цифрландыру: заманауи ақпараттық технологиялар мен оқытудың цифрлық әдістерін енгізу басымдыққа айналуда. Электрондық оқыту ресурстары, виртуалды зертханалар және онлайн курстар студенттерге жаңа білімді тиімдірек меңгеруге мүмкіндік береді, сонымен қатар өзекті ақпаратқа қол жеткізуді қамтамасыз етеді.

       2. Тәжірибеге бағытталған тәсіл: кәсіпорындармен ынтымақтастық және оқу процесіне практикалық сабақтарды енгізу студенттердің бизнестің нақты міндеттеріне дайындығын жақсартады. Бұған тағылымдамалар, мастер-кластар және индустриямен өзара әрекеттесудің басқа түрлері кіреді.

       3. Жеңіл дағдыларды дамыту: техникалық құзыреттіліктен басқа, коммуникативті, аналитикалық және көшбасшылық дағдыларды дамыту маңызды. Бұл түлектерге командада сәтті өзара әрекеттесуге, тиімді шешімдер қабылдауға және еңбек нарығының тез өзгеретін жағдайларына бейімделуге көмектеседі.

       4. Халықаралық ынтымақтастық: жетекші шетелдік оқу орындарымен және компаниялармен серіктестік байланыс орнату білім беру бағдарламаларын әлемдік тәжірибемен байытуға мүмкіндік береді. Бұл сонымен қатар жаһандық экономикада жұмыс істеуге дайын мамандарды даярлауға ықпал етеді.

       5. Ғылыми зерттеулерді қолдау: оқу орындарында ғылыми зерттеулерді ынталандыру инновациялар мен жаңа технологияларды құруға ықпал етеді. Мұндай жобаларды мемлекеттік қолдау талантты және перспективалы зерттеушілерді тарту үшін маңызды факторға айналуда.

       Қазақстан Республикасында техникалық және кәсіптік білім беруді жаңғырту-бұл экономиканың тұрақты дамуын қамтамасыз ету және болашақтың сын-тегеуріндерінеmc2 дайын бәсекеге қабілетті мамандарды қалыптастыру бағытындағы стратегиялық қадам.

       Директордың ОЖ жөніндегі орынбасары Н. В. Богач техникалық және кәсіптік білім беруді дамытудың 2023-2029 жылдарға арналған тұжырымдамасы Қазақстан Республикасының Білім беру жүйесін жетілдіру жөніндегі стратегиялық көзқарасын көрсететінін атап өтті. Бұл құжат жаһандық сын-қатерлер мен өзгерістер жағдайында елдің табысты дамуы үшін қажетті сапалы, бейімделгіш және сұранысқа ие техникалық кадрлық әлеуетті қалыптастыруға бағытталған.

Тұжырымдаманың негізгі бағыттары:

       1. Қазіргі заманғы білім беру стандарттары: Тұжырымдаманың негізгі аспектісі индустрияның қажеттіліктеріне бағытталған заманауи білім беру стандарттарын енгізу болып табылады. Бұл оқу бағдарламаларын жаңартуды, озық технологияларды енгізуді және еңбек нарығының талаптарына сәйкес келетін құзыреттерді қалыптастыруды қамтиды.

       2. Инфрақұрылымды дамыту: тұжырымдама оқу орындарының материалдық-техникалық базасын жаңғыртуға назар аударады. Мамандандырылған зертханалар, заманауи жабдықтар мен техникалық алаңдар білім беру процесінің ажырамас бөлігіне айналады.

       3. Индустриямен серіктестік: кәсіпорындар мен компаниялармен ынтымақтастық Тұжырымдаманы жүзеге асыруда маңызды рөл атқарады. Бұған тәжірибе, мастер-класстар, тағылымдамалар және білім мен бизнес арасындағы жақсы қарым-қатынасты дамыта отырып, бірлескен жобалар құру кіреді.

       4. Педагогикалық корпустың кәсіби дамуы: оқытушыларға арналған олардың кәсіби дамуына бағытталған мамандандырылған Білім беру бағдарламалары да тұжырымдамаға енгізілген. Тәжірибе алмасу, біліктілікті арттыру және білім беру үдерісіне инновацияларды енгізу оқытушыларды қазіргі заман талаптарына анғұрлым дайындайды.

       Тұжырымдаманы іске асыру Қазақстан Республикасында техникалық және кәсіптік білім беру сапасының өсуіне әкеледі деп күтілуде. Бұл түлектердің еңбек нарығындағы бәсекеге қабілеттілігін арттыруға ықпал етеді, елдегі инновациялық технологиялық процестерді ынталандырады және тұрақты әлеуметтік-экономикалық дамуды қолдайды.

       Әдістемелік кабинет меңгерушісі Н.Н. Бадагазина педагогикалық қызметкерлерді аттестаттау мәселесіне назар аударды, ол оқытушылар корпусының білім беру сапасы мен кәсібилігін арттыру контекстінде өзекті және маңызды болып табылады. Аттестаттау құзыреттілікті бағалаудың, кәсіби өсуді ынталандырудың және білім беру процесінің жоғары деңгейін қамтамасыз етудің ажырамас құралына айналды.

Аттестаттау мақсаттары:

       1. Кәсіби құзыреттілікті бағалау: педагогикалық қызметкерлерді аттестаттау білім беру стандарттарының қазіргі заманғы талаптарына сәйкес олардың кәсіби дағдыларын, білімі мен қабілеттерін бағалауға бағытталған.

       2. Дамуды ынталандыру: аттестаттау процесі оқытушыларды үнемі кәсіби дамуға және біліктілігін арттыруға ынталандыруы керек. Бұл педагогикалық тәжірибені жаңартуға ықпал етеді және оқу процесіне инновациялар әкеледі.

       3. Қолдау қажеттіліктерін анықтау: сертификаттау нәтижелері мұғалімдердің оқыту мен қолдаудың жеке қажеттіліктерін анықтауға көмектеседі, бұл мақсатты даму бағдарламаларын ұйымдастыруға мүмкіндік береді.

       4. Білім беру сапасын қамтамасыз ету: аттестаттау білім беру процесінің жоғары стандарттарын сақтаудың және білім беру сапасын қамтамасыз етудің маңызды құралы болып табылады.

       Педагог қызметкерлерді аттестаттау білім беру процесінің кәсібилігі мен сапасын арттыруға ықпал ететін білім беру жүйесінің маңызды элементі болып табылады. Оны тиімді іске асыру нақты бағалау критерийлерін, кері байланыс жүйесін және кәсіби дамуды қолдаудың икемді тетіктерін қамтитын теңдестірілген тәсілді талап етеді.

      mc3 Колледж әдіскері А. А. Бектурганова қазіргі білім беру ортасындағы маңызды элемент болып табылатын циклдік комиссиялардың баспа қызметіне назар аударды. Бұл процесс өзекті ақпаратты, зерттеу нәтижелері мен тәжірибені таратуға, білім беру процесін дамытуға ықпал етеді. Сонымен қатар, циклдік комиссиялардың баспа қызметі оқу құралдарын, әдістемелік материалдар мен оқулықтарды құруды қамтиды. Бұл ресурстар студенттерді өзекті және қызықты ақпаратпен қамтамасыз ете отырып, оқу процесін байытады.

Циклдік комиссиялар шеңберіндегі баспа қызметінің артықшылықтары:

       1. Ашықтықты арттыру: ғылыми материалдар мен зерттеу нәтижелерін шығару білім беру мекемесі мен оның ғылыми базасы қызметінің ашықтығын арттырады.

       2. Кәсіби құзыреттілікті дамыту: баспа қызметіне қатысу оқытушылар мен студенттердің кәсіби құзыреттілігін, оның ішінде жазу, рецензиялау және редакциялау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

       3. Зерттеу белсенділігін ынталандыру.

       Циклдік комиссиялардың баспа қызметі ашық, инновациялық және ғылыми бағытталған білім беру ортасын құруда шешуші рөл атқарады. Бұл процесс білім алмасуға ықпал етіп қана қоймайды, сонымен қатар білім беру мекемелерінде зерттеу мәдениетін дамыта отырып, білім беру сапасының өсуін қолдайды.

       "Мейіргер дело" мамандығын оқыту нәтижелерін талдау туралы "Мейіргер дело" бөлімшесінің меңгерушісі Т. Т. Сайфуллина баяндады.

       Орта кәсіптік білім беру қызметтерін ұсыну контекстінде оқу процесінің тікелей нәтижесі оқытушылар құрамының кәсіби құзыреттерінің жиынтығына, студенттердің зияткерлік әлеуетіне және оқу процесін материалдық-техникалық қамтамасыз етуге байланысты оқытудың сапасымен анықталады.

       "Мейіргер ісі" бөлімшесінде барлығы 348 білім алушы бар. Топтардың толымдылығы 28 адамнан аспайды. Бөлімдегі үлгерім-100%, білім сапасы – 87%.

       166 студент бюджеттік негізде оқиды, оның ішінде "А, А-" - 16; "А, В, С+" - 113; "В, С+" - 29; "А, В, С, С-, D, D+" - 6; " С, С-, D, D+" - 2; "F" - 0, бұл білім сапасының 100% -нан 91% құрайды.

       Бөлімшеде оқу құнының толық өтемақысы бар 182 студент бар, оның ішінде "А, А-" - 1; "А, В, С+" - 85; "В, С+" - 67; "А, В, С, С-, D, D+" - 25; "С, С -, D, D+" - 3; "F" - 0, бұл білім сапасының 100% -нан 86% құрайды.

       М22-02 тобы (бюджет), М23-03 тобы (шаруашылық шарт) студенттерінің үлгерімі 100%, білім сапасы 100% құрайды.

       М23-02, М22-01, М22-12, М22-13, М21-11 топтары студенттерінің үлгерімі 100%- дан 90% астам білім сапасын  құрайды.

       М23 - 13 тобының студенттерінің үлгерімі 100% құрайды, дегенмен білім сапасы 60% құрайды.

       Арнайы пәндер №4 ЦӘК төрағасы Г. К. Жаудинова осы бөлімнің студенттерін оқытатын барлық оқытушылардың жұмыс оқу жоспары, КТП және силлабус бар екенін айтты. Оқу процесі оқу-әдістемелік кешендермен қамтамасыз етіледі. Барлық оқытылатын пәндер мен мамандықтың кәсіби модульдері бойынша бақылау-бағалау құралдарының базалары құрылды. Мұғалімдер дәстүрлі технологиялармен қатар заманауи педагогикалық технологияларды қолданады.

       Директордың ОӨЖ жөніндегі орынбасары А. И. Шигорбаева және "Емдеу ісі 2" бөлімшесінің меңгерушісі Г.С. Байманова оқытушы мен студенттің жеке басының табысты дамуы мен өзін-өзі дамыту үшін жағдайларды қамтамасыз ету мәселесін қарастыру үшін коучинг әдістерін ұсынды. Әдістемелік кеңес мүшелері 3 топқа бөлінді. 1-топ "Жоспарлаудың төрт мәселесі" әдістемесі арқылы оқытушы тұлғасының табысты дамуы мен өзін-өзі дамыту шарттарын анықтады; 2-ші топ уақыт сызығын қолдана отырып, студенттің жеке басының сәтті дамуы мен өзін-өзі дамыту шарттарын қарастырды, 3-ші топ "Тепе-теңдік дөңгелегі" әдісі арқылы студент пен мұғалімнің қарым-қатынасын құрды.

       Оқыту-бұл тақырыпты терең білуді ғана емес, сонымен қатар тұлға және кәсіби маман ретінде үнемі дамуды қажет ететін өнер. Оқытушының жеке және кәсіби өзін-өзі дамытуы білім сапасын арттыруда шешуші рөл атқарады және студенттерді оқыту үшін жақсы жағдайлардың қалыптасуына әсер етеді.mc4

       Мұғалімнің де, студенттің де жеке басының табысты дамуы мен өзін-өзі дамыту үшін жағдай жасау өте маңызды. Бұл жағдайлар тиімді білім беру процесіне ықпал етеді және оқуға қолайлы жағдай жасайды. Бұл процесте рөл атқаруы мүмкін бірнеше негізгі аспектілер:

       Оқытушы үшін: кәсіби даму: жаңа білім мен әдістемелерді алу үшін конференцияларға, семинарлар мен тренингтерге қатысу, оқу материалдары мен әдістемелік тәсілдерді үнемі жаңарту; оқу орны тарапынан қолдау: өзекті ресурстар мен білім беру технологияларына қол жеткізуді қамтамасыз ету, әріптестермен тәжірибе алмасу үшін мүмкіндік беру; кері байланыс: сабақтарға тұрақты шолу және студенттер мен әріптестер тарапынан кері байланыс, өз жұмысын жүйелі бағалау және жақсарту жолдарын іздеу; психологиялық қолдау: стресс немесе жұмыста қиындықтар туындаған жағдайда мамандармен кеңесу мүмкіндігі.

       Студент үшін: жан-жақты оқыту: тәжірибені әр тараптандыру үшін әртүрлі курстар мен пәндерді таңдау мүмкіндігі, оқуда және кәсіби өсуде қолдау көрсету; белсенді қатысу: іс-шараларды, жобалар мен зерттеулерді ұйымдастыруға жәрдемдесу, пікірталастарға қатысуға және пікір алмасуға ынталандыру; тәлімгерлік қолдау: оқытушылар тарапынан оқыту және мансап мәселелері бойынша кеңес беру мүмкіндігі; ыңғайлы білім беру қоршаған орта: заманауи технологиялар мен ресурстарға қол жеткізу, жағымды және қолдау ортасын құру.

       Оқытушылар мен студенттерге осы жағдайларды қамтамасыз ете отырып, білім беру мекемелері жеке тұлғаның дамуына ықпал етеді, сапалы оқытуды қамтамасыз етеді және түлектерді табысты кәсіби қызметке дайындайды.

Записаться на прием
Здравствуйте, уважаемые посетители сайта!
Здравствуйте, уважаемые посетители сайта!