Білім беру ортасының заманауи сын-қатерлері мен талаптары колледж педагогтарының алдына инновацияларды белсенді пайдалану қажеттілігін қояды. Бұл процестегі оқытушылардың рөлі шешуші болады, өйткені олар қоғамның зияткерлік болашағын қалыптастырады.
2024 жылғы 23 қаңтарда әдістемелік диалог түрінде өткен озық тәжірибе мектебінің отырысында колледж педагогтарының инновациялық әлеуеті және оның білім беруді жаңғырту жағдайындағы маңыздылығы қаралды.
Лингвистикалық пәндер оқытушысы Бурик Н.А. педагогтардың инновациялық ойлауы қандай болуы керек екендігімен бөлісті: қазіргі педагогтар икемді және шығармашылық, білім беру ортасындағы өзгерістерге бейімделе білуі және өз әдістемелері мен тәсілдерін жетілдіруге белсенді ұмтылуы тиіс. Сонымен қатар, технологиялық сауаттылыққа ие болу: заманауи технологияларды қолдану, яғни тиімді оқыту үшін интерактивті технологиялар мен онлайн-ресурстарды қолдану, заманауи білім беру платформалары мен құралдарын пайдалану. Студенттердің қажеттіліктеріне бейімделу – студенттердің жеке ерекшеліктерін ескеруге, қазіргі әлемде сәтті бейімделу үшін қажетті коммуникативті, сыни және басқа дағдыларды дамытуға мүмкіндік беретін әдістерді қолдану.
Наталья Андреевна болашақ мамандықтың ерекшеліктеріне байланысты студенттердің орыс тілін үйренуге деген қажеттіліктерін ескеруге негізделген кәсіби бағдарланған оқытуды қолдану тәжірибесімен бөлісті. Қызметтің кәсіби бағыты, біріншіден, «Кәсіби орыс тілі» пәнін бейіндік пәндермен интеграциялауды талап етеді; екіншіден, мұғалімнің алдына болашақ маманды пәнаралық байланыстар негізінде тілді өзінің кәсіби білімін жүйелі түрде толықтыру, кәсіби дағдыларын қалыптастыру құралы ретінде қолдануға үйрету міндетін қояды; үшіншіден, болашақ медицина қызметкерінің қажетті кәсіби іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыруды қамтамасыз ете алатын оқыту нысандары мен әдістерін қолдануды көздейді.
Лингвистикалық пәндер оқытушысы Карабельникова А.И. мұғалімнің инновациялық қызметі жағдайларға және оның осы қызметке жеке дайындығының деңгейіне байланысты екенін айтады. Студенттерді өзекті біліммен және практикалық тәжірибемен қамтамасыз ету үшін сыртқы құрылымдармен өзара әрекеттесу, білім беру қауымдастықтарына қатысу және үздік тәжірибелермен алмасу үшін желілік бастамалар қажет.
Колледж психологы Винокурова А.В. «Инновациялық қызмет педагогтың өзін-өзі дамыту жолы ретінде» тренингін ұйымдастырды. Тренинг қатысушыларының инновациялық қызметке және педагогикалық ұжымның инновациялық әлеуетін дамытуға өзекті эмоционалды дайындығына диагностика жүргізілді.
Колледж педагогтарының инновациялық әлеуеті білім беруді жаңғыртудың шешуші факторына айналуда. Оқытушылардың заманауи әдістерді, технологияларды және зерттеу қызметін қолданудағы белсенді рөлі қолайлы оқу ортасын қалыптастырады. Оқытудың инновациялық тәсілі студенттерді қазіргі қоғамның сын-қатерін дайындауды қамтамасыз ете отырып, табысты білім беру процесінің негізгі элементі болып табылады.